Dárky vždy prosím kupujte s rozmyslem. U našeho zboží vždy rozlišujeme mezi fyzickými produkty a výukovými programy. Pokud potřebujete vyměnit fyzické zboží (oblečení, doplňky apod.) za zboží jiného druhu nebo velikosti, je třeba původní zboží vrátit v neporušeném, nepoužitém nebo nenošeném stavu. Zboží můžete vyměnit za zboží stejné hodnoty, nebo hodnoty vyšší s tím, že rozdílovou částku zákazník doplácí. Výměnu za zboží nižší hodnoty s možností vrácení rozdílné částky zákazníkovi bohužel nenabízíme. Pokud se jedná o výukové programy, nabízíme možnost změny termínu na jiný, který obdarovanému více vyhovuje. Tuto změnu nabízíme pouze pokud bude provedena alespoň 2 měsíce před termínem výukového programu. Pokud obdarovaný svůj dárek nemůže nebo nechce využít zcela, pak nabízíme možnost získat přenosný poukaz s odloženou platností, aby původní obdarovaný měl možnost za sebe najít náhradu obdarováním někoho jiného nebo dostatečný čas na prodej poukazu jiné osobě. Výměna nevyhovujícího zboží či nevhodného dárku není naší povinností, ale službou našim zákazníkům poskytovanou v dobré vůli a je tedy soudně nevymahatelná.
Naším hlavním cílem je maximální spokojenost zákazníků. Tomuto cíli podřizujeme veškerou naši činnost i chování našich pracovníků. Pravidelně provádíme průzkum konkurence a trendů, abychom vám vždy nabídli zboží a služby, se kterými budete dlouhodobě spokojeni. Na zakoupené fyzické produkty se vztahuje záruční lhůta 2 roky.
Při nákupu zboží na dálku dodržujeme zákonnou lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy v délce 14 dnů. Při osobním nákupu v sídle naší společnosti nebo v místě školení či probíhajícího kurzu máte možnost nevyhovující zboží do 7 dnů vyměnit za jiné.
SAILING INSTRUCTORS s.r.o.
K Haltýři 686/13, 181 00 Praha 8 – Troja
IČO: 099 50 460
Nejsme plátci DPH
Zodpovědná osoba: Radek Sloup
Tel.: +420 724 442 913
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele na adrese https://sailinginstructors.cz.
Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky, na jejímž základě je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího včetně telefonu nebo emailu, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu, pokud na daný druh produktu lze aplikovat. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží „na objednávku“, které je nutné na přání zákazníka objednat u výrobce nebo dodavatele, může prodávající požadovat zálohu až do výše 100% kupní ceny.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku si kupující hradí sám.
Tuto možnost neposkytujeme, nejsme plátci DPH.
Ceny zboží jsou stejné v e-shopu i v místě osobního prodeje. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Na některé druhy zboží může probíhat sleva, která je vždy časově omezena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.
Popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedené na těchto internetových stránkách, vycházejí z informací výrobců a mohou se v průběhu času změnit.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny.
Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.
Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Na zboží, které je označeno jako použité, vybalené nebo poškozené je poskytována záruka 12 měsíců.
Nepřijímáme hotovostní úhrady.
Kupující má právo reklamovat zboží u prodávajícího běžným způsobem, kdy je třeba reklamované zboží fyzicky vrátit prodávajícímu s předvedením závady, která nebyla způsobena kupujícím. V takovém případě bude na místě sepsán reklamační protokol. Pokud povaha závady nebude vyžadovat posouzení výrobcem, bude zboží přímo vyměněno za nové, bude-li k dispozici, popřípadě bude objednáno. V případě, že se daný produkt již nevyrábí, bude kupujícímu vrácena celá částka na bankovní účet specifikovaný v reklamačním protokolu.
V případě, že se jedná o reklamaci poskytnuté služby, je třeba reklamaci provést písemně – běžnou formou. V reklamaci musí být uvedeno o jaký výukový program se jedná, jeho termín, zaplacenou částku a slovní popis důvodu reklamace, tedy jejích objektivních příčin díky kterým nebyla služba zákazníkovi poskytnuta. Na subjektivní okolnosti, domnělé skutečnosti či emoční hodnocení nebude brán zřetel. Poskytovatel / prodejce zhodnotí příčiny, které zapříčinily neposkytnutí služby a případně rovněž zváží míru rozsahu, která nebyla splněna. Následně zákazníkovi nabídne náhradní plnění, kompenzaci či vrácení částky až do výše celé zaplacené kupní ceny. Vzhledem k tomu, že výukové kurzy, které nabízíme jsou zakončeny vydáním průkazu způsobilosti k vedení námořní jachty – osvědčení velitele námořní jachty, který je vydáván národní autoritou, kterou je Ministerstvo dopravy České republiky – Námořním úřadem, který svrchovaně rozhoduje o udělení průkazu způsobilosti na základě splnění podmínek pro vydání průkazu způsobilosti – především potvrzením praktických a teoretických znalostí, které jsou hodnoceny Ministerstvem schválenými zkušebními komisaři, není v možnostech Sailing Instructors s.r.o. garantovat skutečnost, že uchazeč uspěje, neboť vše je závislé na schopnostech uchazečů se požadované znalosti naučit a prakticky je zvládnout. V případě, že uchazeč neuspěje, nelze tuto skutečnost považovat za oprávněný důvod k reklamaci služby.
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Pokud je kupujícím firma, je podmínkou vrácení částky podepsání dobropisu, který na vyžádání zašleme.
Pokud byla objednávka nebo její část uhrazena dárkovým šekem, bude případné vrácení řešeno prostřednictvím náhradního šeku.
V případě digitálního obsahu dodávaného online nelze odstoupit od kupní smlouvy. Spotřebitel má možnost se s digitálním obsahem dopředu seznámit prostřednictvím demoverze, případně osobně v sídle společnosti a školícího centra.
Spotřebitel nemůže na základě ustanovení § 1837 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy:
– o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
– o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
– o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
– o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
– o dodávce, která má konkrétní vázaný časový termín nebo období, které bylo zákazníkem promeškáno nebo na jeho straně vzniky takové překážky, že produkt nemohl využít či jeho plnění čerpat, to platí i v případě vyšší moci.
Slevy, slevové akce, kupóny a další cenová zvýhodnění nelze vzájemně kombinovat (pokud není uvedeno jinak). Zákazník může uplatnit pouze jednu slevu ke každé objednávce. Prodávající, který tyto zvýhodňující akce dobrovolně a ve prospěch svých zákazníků pořádá a vyhlašuje v dobré vůli, si vyhrazuje právo takováto cenová zvýhodnění, slevy nebo promo akce zrušit bez udání důvodu a bez předchozího upozornění. To se nevztahuje na slevy vázané na předchozí nákup zákazníka, které je oprávněn čerpat.
Hodnota šeku/poukazu/voucheru vám bude při nákupu odečtena od ceny zboží. Pokud je hodnota šeku vyšší než cena zboží, nelze na šek vrátit peníze nebo ho za peníze směnit. Šek lze použít pouze jednorázově. V případě reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy, kdy zboží bylo hrazeno šekem, se řeší vrácení prostřednictvím náhradního šeku. V případě ztráty či odcizení šeku nelze požadovat náhradu.
Bližší informace o ochraně osobních údajů najdete v zápatí internetových stránek.
V Praze dne 22. 2. 2022
UPOZORNĚNÍ E-SHOPUVzhledem k tomu, že začal padat sníh v Aplách a my také rádi lyžujeme, prosím počítejte s prodlevou při zpracování vašich objednávek. Doručení může být od 3 do 10 dnů podle toho, zda v době objednávky nemáme na nohou přeskáče. Pokud na své zboží spěcháte, raději se předem informujte na tel.: 724 442 913. Děkujeme za pochopení. Skrýt